123-test

Marijn-Z

Neem NU een Zenit Jaarabonnement

Zenit. Hét magazine over sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat
Lees in Zenit alles over sterrenkunde, ruimteonderzoek en aanverwante wetenschappen. Met iedere maand actuele sterrenhemel informatie en ontwikkelingen uit de wetenschap beschreven door bekende onderzoekers. Het tijdschrift volgt de ontwikkelingen in de professionele wetenschap op de voet. De redactie zit bovenop het nieuws en streeft ernaar om dit voor de lezers in een breder verband te plaatsen. Zenit verschijnt 11 x per jaar, het zomernummer is bovendien extra dik.

Gratis
Sterren & Planeten 2019 bij een abonnement
Neem nu een abonnement en ontvang gratis de nieuwste Sterren & Planeten. Dit jaarboek biedt een overzicht van alle interessante hemelverschijnselen in 2019. Lees over de totale maansverduistering, hoe Mercurius voor de zon komt en over de oppositie van Saturnus. Van elke maand is een grote overzichtskaart met daarnaast handige detailkaarten.

Neem nu een abonnement en ontvang € 10,- korting
Neem nu een Zenit jaarabonnement en betaal slechts € 49,95.  Bestel een abonnement en gebruik de actiecode ZONNEKIJKDAG. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een abonnement afsluiten? Bel 072 531 49 78 (ma-vr 9.00 – 17.00 uur).

Deze actie geldt alleen voor abonnementen binnen Nederland. Meer info: Jaarabonnement België en Jaarabonnement Europa.

Bekijk ook…