Sterrengidsactie

Hannah Kriek

Sterrengids NU € 19,95
Dit jaarboek geeft een uitgebreid overzicht van alle hemelverschijnselen die in 2021 worden verwacht, zoals de posities van zon, maan, planeten, planetoïden, kometen en meteoren. Met een maandkalender en een dagoverzicht weet u precies wanneer wat te zien is. Daarnaast biedt het jaarboek achtergrondinformatie en verdieping.

Het jaar 2021 heeft in onze streken weer van alles in petto. Zo is er in juni een ringvormige zonsverduistering die als een kleine gedeeltelijke verduistering kan worden waargenomen (een totale zonsverduistering is alleen in en rond Antarctica te zien in december). In november is er een maansverduistering in de bijschaduw te zien. De planeten Mercuris (mei), Venus (november en december), Jupiter en Saturnus schitteren dit jaar aan de hemel. En dwergplaneet Cores doorkruist de sterrenhoop der Hayden en is daardoor makkelijk op te sporen. Dat en nog veel meer in de Sterrengids 2021!

Bestel de Sterrengids nu!
Bestel de Sterrengids van € 25,95 en gebruik de actiecode ACTIE2. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een bestelling doen? Bel +31 (0)72 531 49 78 (ma-vr 13.00 – 17.00 uur).

Bekijk ook…