Scientias/Sterrengids

Hannah Kriek

Sterrengids 2020 NU € 19,95

Dit jaarboek geeft een uitgebreid overzicht van alle hemelverschijnselen die in 2020 worden verwacht, zoals de posities van zon, maan, planeten, planetoïden, kometen en meteoren. Met een maandkalender en een dagoverzicht weet u precies wanneer wat te zien is, met toelichting aan de hand van sterrenkaarten, foto’s, tekeningen en tabellen. Daarnaast biedt het jaarboek achtergrondinformatie en verdieping.

Een van de hoogtepunten van het aankomende jaar is de oppositie van Mars. De planeten Jupiter en Saturnus staan lange tijd dicht bij elkaar aan de hemel, en eind maart is ook Mars in hun gezelschap. Er zijn vier maans- en twee zons -verduisteringen, helaas moeten we voor deze laatsten ver reizen. Verder in de Sterrengids veel achtergrondinformatie over diverse hemelverschijnselen, van veranderlijke sterren en sterbedekkingen door planetoïden tot deepsky-objecten.

Bestel de Sterrengids 2020 nu voor slechts € 19,95
Bezoekers van Scientias profiteren van € 6,- korting en betalen slechts € 19,95 voor de Sterrengids 2020. Dit is inclusief verzendkosten. Bestel de Sterrengids 2020 van € 25,95 en gebruik de actiecode SCIENTIAS2. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een bestelling doen? Bel 072 531 49 78 (ma-vr 13.00 – 17.00 uur).

Zenit – Sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat