Kuuke

Hannah Kriek

Jaarabonnement NU € 49,95

Lees in het magazine ZENIT alles over sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat. Met iedere maand actuele sterrenhemel informatie en ontwikkelingen uit de wetenschap beschreven door bekende onderzoekers. Het tijdschrift volgt de ontwikkelingen in de professionele wetenschap op de voet. De redactie zit bovenop het nieuws en streeft ernaar om dit voor de lezers in een breder verband te plaatsen. ZENIT verschijnt 11 x per jaar.

Gratis
Sterren & Planeten 2020 bij een abonnement
Neem nu een abonnement en ontvang gratis de nieuwste Sterren & Planeten (twv € 13,50). Dit jaarboek biedt een overzicht van alle interessante hemelverschijnselen in 2020. Lees over dit bijzondere planeten jaar met onder meer de opposities van Jupiter, Saturnus en Mars. Van elke maand is een grote overzichtskaart met daarnaast handige detailkaarten.

Jaarabonnement normaal € 59,95 NU € 49,95
Neem nu een ZENIT jaarabonnement en ontvang € 10,- korting.  Bestel een abonnement en gebruik de actiecode KUUKE. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een abonnement afsluiten? Bel 072 531 49 78 (ma-vr 13.00 – 17.00 uur).

Deze actie geldt alleen voor nieuwe abonnees en abonnementen binnen Nederland. Meer info Jaarabonnement België en  Jaarabonnement Europa.

Bekijk ook…