Astronieuws

Hannah Kriek

Jaarabonnement NU € 49,95

Lees in het magazine ZENIT alles over sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat. Met iedere maand actuele sterrenhemel informatie en ontwikkelingen uit de wetenschap beschreven door bekende onderzoekers. Het tijdschrift volgt de ontwikkelingen in de professionele wetenschap op de voet. De redactie zit bovenop het nieuws en streeft ernaar om dit voor de lezers in een breder verband te plaatsen. ZENIT verschijnt 11 x per jaar.

Gratis Sterren & Planeten bij een jaarabonnement
Het jaarboek Sterren & Planeten. biedt een overzicht van alle interessante hemelverschijnselen die in 2020 worden verwacht. Lees alles over dit bijzondere planeten jaar met onder meer de opposities van Jupiter, Saturnus en Mars. Van elke maand is een grote overzichtskaart met daarnaast handige detailkaarten.

Jaarabonnement NU € 49,95
Neem nu een ZENIT jaarabonnement en ontvang € 10,- korting.  Bestel het abonnement van € 59,95 en gebruik de actiecode ASTRONIEUWS. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Wilt u liever eerst een los nummer bestellen? Dat kan in onze webshop.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een abonnement afsluiten? Bel +31 (0)72 531 49 78 (ma-vr 13.00 – 17.00 uur).

Deze actie geldt alleen voor nieuwe abonnees en zolang de voorraad strekt. Jaarabonnementen lopen tot wederopzegging. Opzeggen is heel eenvoudig en kan na het eerste abonnementsjaar elke twee maanden per telefoon of e-mail. Na de actieperiode is het jaarabonnement € 59,95 per jaar.

Bekijk ook…