Astroland

Hannah Kriek

De Sterrengids geeft een uitgebreid overzicht van alle hemelverschijnselen die in 2021 worden verwacht, zoals de posities van zon, maan, planeten, planetoïden, kometen en meteoren. Met een maandkalender en een dagoverzicht weet u precies wanneer wat te zien is. Daarnaast biedt het jaarboek achtergrondinformatie en verdieping. ‘De Sterrengids is misschien wel het mooiste en meest complete sterrenkundige jaarboek ter wereld’ – wetenschapsjournalist Govert Schilli

Bestel de Sterrengids 2021 nu zonder verzendkosten (€4,75) en gebruik de actiecode ASTROLAND2. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Zenit proefabonnement nu € 29,95
Lees in het magazine Zenit alles over sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat. Met iedere maand actuele sterrenhemel informatie en ontwikkelingen uit de wetenschap beschreven door bekende onderzoekers. De redactie zit bovenop het nieuws en streeft ernaar dit voor de lezers in een breder verband te plaatsen.

Neem nu een proefabonnement en ontvang Zenit een half jaar (6 nummers) voor slechts € 29,95. Het proefabonnement loopt automatisch af. Gebruik de actiecode ASTROLAND1. Bestel nu.

Wil je eerst een los nummer bestellen? Dat kan in onze webshop. Heb je vragen of wil je liever telefonisch een bestelling doen? Bel +32(0) 72 531 49 78.

Bekijk ook…