Astroblogs

Hannah Kriek

Jaarabonnement NU € 49,95

Lees in het magazine ZENIT alles over sterrenkunde, ruimteonderzoek, weer en klimaat. Met iedere maand actuele sterrenhemel informatie en ontwikkelingen uit de wetenschap beschreven door bekende onderzoekers. Het tijdschrift volgt de ontwikkelingen in de professionele wetenschap op de voet. De redactie zit bovenop het nieuws en streeft ernaar om dit voor de lezers in een breder verband te plaatsen. ZENIT verschijnt 11 x per jaar.

Gratis Sterren & Planeten 2020 bij een abonnement
Neem nu een abonnement en ontvang gratis de nieuwste Sterren & Planeten (twv € 13,50). Dit jaarboek biedt een overzicht van alle interessante hemelverschijnselen in 2020. Lees over dit bijzondere planeten jaar met onder meer de opposities van Jupiter, Saturnus en Mars. Van elke maand is een grote overzichtskaart met daarnaast handige detailkaarten.

Jaarabonnement normaal € 59,95 NU € 49,95
Neem nu een ZENIT jaarabonnement en ontvang € 10,- korting.  Bestel het abonnement van € 59,95 en gebruik de actiecode ASTROBLOGS. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

STERRENGIDS 2020 NU € 19,95
De Sterrengids 2020 geeft een uitgebreid overzicht van alle hemelverschijnselen die dit jaar worden verwacht, zoals de posities van zon, maan, planeten, planetoïden, kometen en meteoren. Met een maandkalender en een dagoverzicht weet u precies wanneer wat te zien is, met toelichting aan de hand van sterrenkaarten, foto’s, tekeningen en tabellen. Daarnaast biedt het jaarboek achtergrondinformatie en verdieping.

Bestel de Sterrengids 2020 nu voor slechts € 19,95. Bestel de Sterrengids 2020 van € 25,95 en gebruik de actiecode ASTROBLOGS. De actiekorting wordt dan in mindering gebracht.

Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch een bestelling doen? Bel 072 531 49 78 (ma-vr 13.00 – 17.00 uur).

Deze actie geldt alleen voor nieuwe abonnees en abonnementen binnen Nederland. Meer info Jaarabonnement België en Jaarabonnement Europa.

Bekijk ook…